Frida & Seth

8 dagar över tiden...

Publicerad 2007-07-29 17:15:06 i Frida W,

Varje morgon blir jag lika nedstämd och lite smått förvånad av att ingenting hänt under natten... Inga smärtor, inget blött kladd i lakanen...

Igår afton knackade grannen Arne på, med en liten bilbarnsstol i handen! Däri låg hans barnbarn Theo. "Jag ville bara visa på vad ni nu går och väntar på"! Den lille killen var så söt och jag blev återigen lite ställd inför det faktum att nyfödda bebisar är så pass stora ändå..! Det måste ha att göra med att jag såg en del prematurbebisar när jag gjorde praktiken på lassa! De kunde vara riktigt små! Men tänk vad som ryms i ens mage! Min bebis må ju vara i klass med Anna och Liddes två-månaders-bebis nu! Fatta... Kan det vara en sån stor människa som snurrar på där inne?!?

Patrick och hans bror jobbar på där nere med golvet till vardagsrummet. Jag äter kexchoklad. Fint fördelat!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2007-07-30 03:02:30

Åhh så gott kexchoklad...
Jag vill ha.. så gott!
Undrar hur usa godiset är, tror nog att jag ska axla manteln att provsmaka en massa snask.
Vi ska äta på domina ikväll kl 19.
Om du är sugen är du supervälkommen att äta eller bara hänga :)

Postat av: Thesso

Publicerad 2007-07-30 13:32:56

Jo hon sa vad det var hela tiden men jag kommer inte ihåg exakt. Det var mest där mellan som det var. Mest högre.
Det är inte så regelbundna rörelser i magen än, längtar tills man kan känna dom utanpå. Christian håller koll så ofta han har möjlighet är handen framme. Gärna oftare än jag tillåter :)
Vi pratade (rättare sagt Christian) om att ta kort men det har inte blivit av. Det är inte föränn nu som det börjar synas för mig så det hade nog varit tråkiga kort.
Tror det är super kul att gå tillbaka och läsa allt sen om något år eller så. Och inte bara för dig. tänk på skrutten sen om 15-20 år. Då får han/hon se hur involverade vi tanter var :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela