Frida & Seth

6 dagar kvar...

Publicerad 2007-07-15 20:45:00 i Frida W,

Det blev Byske marknaden igår. Och Byske marknaden idag också för den delen! Gräsmattan är nu klippt den med, efter att ha delat upp det jobbet på två dagar - gräsklippar´n igår och trimmer´n idag! Och sommar har det varit kan man säga! Lördag åkte vi upp till Byske, köpte lite godis och ett par shorts till Patrick. Idag söndag packade vi med Mange, köpte lite godis och ett par till (likadana) shorts till Patrick. Jag får inga nya kläder än. Med mitt svullartempo är det inte läge för det, jag är inte förtjänt av det heller!

Igår stannade vi i Kåge på vägen hem och köpte pizza. Då hörde jag en ljuv stämma ropa mitt namn från gatan. Det var Lovisa! På värsta racingcykeln! I Kåge! Hon letade vägen till Solvik. Iförd tajt träningslinne och cykelbyxor såg hon väldigt sportig ut och jag kände mig mer som en valross än nånsin! Fatta länge sen jag cyklade själv! Jag har inte varit så hurtig under min graviditet inte! Tänk om jag kanske ska ändra till denna taktik då jag är gravid med mitt andra barn..? Det såg ju onekligen härligt ut när hon susade ut på E4:an på sin cykel! Hoppas att du hittade dit och kom fram till din slutdestination sen, Lollo!

Har annars sovit rätt bra inatt må jag säga! Känns som en liten seger! Lugnt i magen än så länge.

image214

Vi försökte få Tilde att bada när vi var i Byske idag, men hon är en riktig badkruka! Patrick bar henne några gånger ut i vattnet, men hon kom lika fort tillbaka. Sen satt hon och blängde på han en bra stund!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2007-07-16 04:27:13

Jag ville bara önska dej lycka till gunmman, hoppas att allt går bra och att du får massa droger :)

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-07-16 11:27:30

Haha!! va rasande hon måste ha varit =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela