Frida & Seth

1 dag över tiden...

Publicerad 2007-07-22 12:45:39 i Frida W,

Trösten är väl att folk säger att kroppen är mer redo om man går över tiden lite, det ska vara mindre risk för att spricka och ja, det ska gå smidigare. Det kan jag kanske köpa, men att man skulle ha som värsta lyxhotellet där inne vet jag inte..!

Kanske har du en så skön mage som bebisen vill stanna lite extra länge i.

Idag tror jag att jag ska sprätta lite pengar, om inte inne i stan, så i alla fall på Coop eller Maxi! Om man ändå hade ett litet hum om när allt ska starta - och hur, så skulle man ju våga ta sig lite längre bort. En tripp till IKEA hade ju inte varit fel, men jag vill inte vara där uppe när vattnet går!

Bebisen rullade och sparkade runt väldigt igår kväll, så jag försökte inte ens nån längre stund att ligga kvar i sängen. Jag ville förklara för min sambo hur det kändes, men jag vet inte om han fattade riktigt. "Som att du skulle ha en mindre fotboll i magen, och någon osynlig hand förde den hit och dit under huden!" Eller; "som att man har en massa bubblor i magen, typ som att någon fiser i vatten!". You see?

Nu har Patrick och Tilde varit borta i snart tre timmar för att sjösätta en båt, så morgonen har varit bara min! Men nu är de visst hemma igen!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-07-23 09:10:50

Hejjahejja! Vilket fint väder det är! och jag som ska o jobba sen. Fast först måste jag duscha och fara på kågevägen och plugga järnet! Fast mest av allt vill jag bara sätta mig och få lite färg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela