Frida & Seth

Uppesittarkväll...

Publicerad 2007-12-24 13:32:52 i Frida W,

Igår var vi bjudna till uppesittarkväll hos min syrra, hennes fästman och deras son! De bjöd på mycket godis, hjortonglögg, pepparkakor och som välkomstsnaps - blåbärssoppa!

Vi spelade bingolotto och tävlade i lag i olika grenar. Först skulle vi slå ner en spik i en bräda, där mitt lag inte vann. Lite frågor om julen hann vi med också, då jag till exempel lärde mig att Anne Lundberg är årets julvärd och inte Ingvar Oldsberg, och att man säger dopparedan för att man förr doppade sig i badet just på julafton! Det är tur att vi är lite mer renliga nu för tiden! Frågesporten vann min mamma.

 
Här gällde det att få sin lagkamrat på kroken! Betet - godis!


Framför bingolottos uppesittarkväll!


Min systerson Leo!


Pappa, Rikard och Crille framför tv.n. Nu ser det ett program om golf.


Bordshockeyturnering!


Jag åkte tyvärr ut i semifinalen..!


André var en tuff motståndare!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-12-25 10:40:59

Va roligt ni verkar ha haft! Mormor och Seth ser ut att gilla varann =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela