Frida & Seth

Imorgon är det nyårsafton!

Publicerad 2007-12-30 21:15:37 i Frida W,

Det är knytkalas igen imorgon, då vi ska åka till Nyheden och fira in det nya året där. Det var sagt att  vi skulle fixa förrätten, så vi bestämde oss för att göra en favorit i repris och laga till räkpajen igen som vi bjöd på till midsommar, för den var så uppskattad och god. Bra, ingredienser inhandlade och allt var klart till morgondagen. Fast när jag kom hem från stan idag, visade det sig att vi istället skulle stå för efterrätten! Okej, vad gör vi då? Bara ut och handla igen... "Men vaddå, vi har ju redan köpt grejerna nu"! tyckte Patrick. Paj som paj, liksom. Paj som paj?!? Jag var tvungen att ringa Anna för att få bekräftat för sambon att man inte kan ha med sig räkpaj till kaffet! Ja se, karlar!

Kolla in Annas bilder från bakdagen som vi Kompisar hade idag! Det var jättemysigt och gott, fast jag har mått lite dåligt efter att ha smakat av alla sorterna till kaffet, plus lite äppelkakssmet och lite bulldeg under själva bakningen... Annika, Anna, Becca, Lovisa och jag gräddade plåt efter plåt och så busade vi och höll i de två småkillarna som också var med. Seth ville inte sova på hela dan och kräktes i en bunke, och Leonarrrdåå var hungrig och så söööt!
                       image659

Fler get-toghether´s, säger jag! Det gör vi alldeles för sällan!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-12-30 21:38:27

Absolut! Mer gettogethers. Nu ska jag blogga lite. Ta allt vad du vill ha. Jag tog inte så många kort som jag trodde att jag gjorde tyvärr.. Men det är många kort på Seth iallafall!

Postat av: Jottan

Publicerad 2007-12-30 22:55:30

Seth var för gullig på korten! (nu har jag uppdaterat men jag har inget intressant att skriva om)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela