Frida & Seth

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-12-13 22:42:13

hohoho vilka små sötnosar =)

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-12-15 18:10:58

Apropå mobilen...
Har du en USB-kabel till din mobil?
Har du Bluetooth eller Infraröd på den?
Jag har för mig att det var lite krångligt att föra över bilder från den där mobilen till datorn... Jag vet inte ens om jag lyckades alls med min gamla.
Men kolla först upp om du har nåt av det ovanstående för då kan man alltid försöka iallafall.

Thessan och Christian har inte kommit på nåt namn än, eller de har några som de funderar på men inget fastställt än.

Jag sov i Kus inatt. Jag for dit mitt i natten. Mannen hade köpt en ny skoter som han var så stolt över. Han gick runt och smekte den och berättade hur snygg den var. Han var riktigt snygg när han provkörde den!
Jag kunde känna igen mig i hans lycka när jag själv köper teknikgrejjer, men jag kan inte påstå att min snygghet blommar upp bara för att jag har en ny mobil mot örat... Orättvist!

Ikväll ska jag på Kåffe In med Ida Andersson. Vi ska lyssna på musik och kanske dricka te. Eller läsk då, för min del.

Annars då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela