Frida & Seth

Tjabba tjena hallå

Publicerad 2006-09-05 22:22:35 i Frida W,

Oj. Fy skäms på mig. Dåligare än så här kunde man ju inte bli på att blogga... trodde faktiskt inte det om mig. Men nu, äntligen har mitt liv tyckt hitta en lucka i tiden för att rassla ner några ord.
Hej alla! Så underbart mysigt och ha en egen blogg tillsammans. Men var är Annika? haha... jag kanske inte är sist in i varjefall. Halleluleå!  jaja. jag har lyckats kräka ur mig en massa på min egen blogg... titta så får ni se. (smart utryck, klart man ser om man tittar)

Älskar er allihopen en otroligt massa mer än vad ni kan ana. Underbart att få träffa alla så mycket i sommar... men Tessan: djävla du om du inte ens tittar lite grann på mitt hus nästa ggn!!!
Då... då.... ja... vet jag inte...

Krampuss

http://rastplats.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela