Frida & Seth

Scandic-bakis!

Publicerad 2006-09-25 23:36:27 i Frida W,

Jag var på dans på Scandic i lördags. Mellan 12 och 15. Jag hade via telefon blivit uppdaterad om fredagkvällens händelser i samma lokaler, med kändisbesök vid bordet! Vissa var eld och lågor över att ha kommit så nära en riktig publikdragar! Och så trevlig och kul han var sen! Jag träffade en av dessa "groupies" vid receptionsdisken, där hon satt och mådde pyton på arbetstid... När färdtjänsten sedan hämtade upp mig kom gårdagkvällens huvudperson ner från hotellrummet (sent om sider må jag säga) och såg tusen resor värre ut än henne! Tur att vissa lägger sig i tid och tar arbetet seriöst! Fast seriöst, nog hade det varit nice att träffa han Stefan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela