Frida & Seth

mitt i veckan

Publicerad 2006-09-13 22:58:03 i Frida W,

så var det onsdagskväll helt plötsligt. två månader tills jag måste vara klar med min uppsats. gulp - är precis vad man kan säga om den saken.idag har jag jobbat själv hela dagen. det kanske låter konstigt, men det är faktiskt så det är. fram tills nu har jag inte fått sitta själv på jobbet en enda dag. men nu - nu är jag fri som fågeln, eller nåt. Det känns i alla fall helbra att få jobba på egen hand. att vara kredithandläggare är kanske inte det roligaste jobbet jag kan tänka mig men det funkar nog under en tid i alla fall.var så in i bomben trött i morse när jag skulle stiga upp att det kändes helt overkligt. trött och helt utsvulten kändes det som. mina ögon värkte och kroppen ville inte vara med. en lång stund funderade jag på om jag skulle sjukanmäla mig, men sen kom jag på att jag inte visste var jag skulle ringa om jag skulle vara hemma. hmm, så blir det när man inte har jobbat tillräckligt länge på ett ställe.  pillade motvilligt i mig ett par mackor och drack lite vatten. efter en stund började jag känna mig lite bättre så jag bestämde mig för att gå till jobbet trots allt.nåväl. imorgon är det torsdag och det är ju alltid bra. ska ut och äta med AnnaJ på Malaysia. Det ska bli trevligt.


Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela