Frida & Seth

lalalalalala (om jag håller för öronen och sjunger högt kanske världen utanför blir bra igen)

Publicerad 2006-09-07 21:19:57 i Frida W,

idag har inte varit en så bra dag. stiga upp i ottan (04.30) för att äta frukost, klä sig och cykla till klubben. därefter ro ett ganska jobbigt pass (både fysiskt och psykiskt) och bli jättearg på en av mina lagkamrater. efter passet hem igen och duscha och äta lite till och sen ta tåget till stockholm för att börja jobba. mycket på jobbet som vanligt... efter några timmar fick jag ett sms från nyss nämda lagkamrater där hon bad mig förklara varför jag var så arg på henne. jobbigt med konflikter. :? sen några timmar senare fick jag ytterligare ett sms från samma tjej som berättade att vi inte får åka till Boston, eftersom vi blivit bortlottade. Så ingen USA-resa i höst alltså :( jag som hade glatt mig så...efter dessa trista incidenter blev det ganska svårt att fokusera på jobbet. drygt att behöva jobba fram till 18.30... skönt i alla fall att katterna och freddan finns hemma när man kommer hem och vill ta det lite lungt. hoppas morgondagen blir bättre än idag. :D

Ida

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2006-09-08 18:33:56

Va synd att du inte fick fara! Jävla bortlottning! Ska jag spöa de?

Postat av: idan

Publicerad 2006-09-09 00:01:07

ja spöa dem jävlarna. fast det känns bättre idag... funderar på att åka till london på en tävling i mars nästa år istället.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela