Frida & Seth

Ha ha! här var det jag igen!!!

Publicerad 2006-09-06 15:42:50 i Frida W,

Så tokigt.
Tänka sig att det skulle vara jag igen som skrev. Jag har egentligen inget att tillägga. Fördriver tiden på jobbet. Detta är nackdelen med att vara anställd.
Man måste vara här även om man inte klipper någon. Skit trist. Verkligen. Nog finns det alltid saker att göra men jag är så förbannat less detta ställe (ooops! now its said on the net) så jag vägrar göra saker mina chefer egenterligen ska göra! De gör fan inget ting och då ska fan jag göra lika dant!
Sant som det var sagt!!!

Jaja... kaffe och rök var det ja...

krampuss

Becca

Kommentarer

Postat av: numera södraste filialen

Publicerad 2006-09-06 23:45:04

Hjälp mig. Jag har glömt hur man loggar in.

Postat av: södra filialen igen

Publicerad 2006-09-06 23:46:42

Helt rätt becca.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela