Frida & Seth

Mösstryck

Publicerad 2006-10-22 01:21:51 i Frida W,

Mösstryck



idag skulle jag trycka ett tryck till min mössa. har en fin mössa, men det står "BRR 10 år" på den. inte så fint alltså. tänkte knycka trycket från chicks with sticks (ja, jag är en roddnörd) och sätta dit istället. hmm. trycket blev inte så fint (det är rosa, inte rött som jag ville) och dessutom ser bilden inte så cool ut i tryckt format. kanterna är lite suddiga. hm, hm vad göra? kanske gå och sova på saken och försöka komma på något smart imorgon.

puss.

Ida

ps. fick en kram av anna idag. värsta grejen. lyllos mig :D

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2006-10-22 12:56:12

Jodu. Den där kramen ska du behålla. I framtiden kan den vara värd helt sjukt mycket parra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela