Frida & Seth

Jag är sugen på chirre dirre o lärre.

Publicerad 2006-10-28 19:16:56 i Frida W,

Träd

Jaasi. Det är lördagkväll och jag är hemma.
Förlåt Lollo att jag inte ringt idag men eftersom jag heller inget hört så antog jag att ni hade quality-family-time.
Jag funderar på att ta en liten prommis till Ica för att småhandla lite. Jag är sugen på chirre o dirre men jag vet inte om jag egentligen vill ha det.. Jag vet inte vad jag vill. Det var himla länge sen jag var ledig så här, så jag har glömt bort vad man gör. Jag vill inte festa och jag vill inte gå ut , för då måste jag duscha och det orkar jag inte heller =)
Jag vill bestämma mig nu hur jag ska göra. Ska jag gå till affärn eller ska jag skita i det?
Det är egentligen onödigt men då får jag iaf nåt att göra. Säkert en hel timma skulle försvinna om jag for och handlade. 
Ikväll är förövrigt också en usel tv-kväll.
Nä, vet ni vad!

Jag måste tänka på det här...


PS: Det är jag som har tagit kortet, men jag har fixat till färgerna lite i Photoshop. Den var så tråkig annars. DS

Anna

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2006-10-29 22:08:33

tänk, jag minns det som igår när vi satt i din fina soffa och tittade på bilder från prag. det var lördag och vi åt popcorn. Ja jävlar, tänk om alla helger kunde vara som så. Puss! du är fin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela