Frida & Seth

Känslo karusell, snart Clive Russel

Publicerad 2006-11-22 09:42:17 i Frida W,

Det är mycket nu.
Två och en halv dag kvar på detta jobb. Känns vemodigt, skönt, hemskt och konstigt nog som en lättnad. jag kan ju inte direkt skryta med att jag fått utvecklas så mycket här... gjort gesällen jo... men kanske mest min egen förtjänst där ändå. Tacksamhet har jag för att jag fått chansen att bli frisör. Men när jag tänker efter så har jag fixat resten själv så platsen på salongen känner jag mig tacksam för. Men argast är jag för att jag hela tiden ska vara tacksam, stå i tacksamhets skuld, vara glad och nöjd för att över huvudtaget få ha varit här. så TACK SÅ JÄVLVA MYCKET DÅ!!!
Nu ska jag vidare i livet och lära mig allt som alla kan och lite till. Jag ska bli bra bättre och bättre än bäst! Jag ska ta för mig av allt och suga in ny kunskap! Jihooo.... I'm starving! Ge mig inspiration och möjlighet till att bli bättre!
Jag ska få vara med om att starta upp någonting nytt med två nya chefer (två är bättre än fyra) helt ny lokal, nya människor, kurser och gamla och nya kunder. Hur kunde jag, just jag, ha sån jävla tur i livet att få denna chans??? Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Kommer jag att klara detta? Duger jag? Jag kanske är skitdålig egentligen men har bara inte fattat det än... oj oj oj
Tänk om man bara kunde betsämma sig för en känsla och känna så. Varför ska det bubbla så mycket i huvudet ( och magen för de delen- den bubblar mest!?!

Hur som helst så är det ju bara att inse: Det kan inte bli sämre än nu. Man blir bara rikare och mer erfaren. Man kan alltid fly fältet.
Äsch. Nog ska jag fixa detta! Det är ju bara att jobba och det mina damer och herrar(?) det  kan jag!

Dessutom så händer det så mycket roligt i övrigt. Tjejfest på fredag hos mig och vi står på VIP listan til balzac, lördag så ska jag shoppa och äta en romantisk middag med min älskling. på måndag slipper jag fixa håret och får klä mig i blåkläder och leka lagerhora. Nästa fredag så ska jag på make up store visning på statt och sen mina vänner : INVIGNING PÅ CLIVE RUSSEL!!!!!! Yes! Jihoo! Wow! Tataaaa!
och sen var det visst advent också och  jag ska äntlign på pynta mitt eget hus! Första gången i livet och det är bara jag som bestämmer (robbstobb kan glömma att ha någon åsikt). Jul firar vi isär från varann. På nyårs nalkas det fest hos oss.... men bara till speciellt inbjudna (någon intresserad????)

Puss och kram
från en dam
med kort svart hår
och skavda tår
ler ändå
- hejdå!

Becca

Kommentarer

Postat av: Thesso

Publicerad 2006-11-24 10:00:36

Gumsan, det kommer att gå sååå bra!! Puss och kram

Postat av: annikapannika

Publicerad 2006-11-28 14:15:43

Jag försökte ringa idag till clive russel och boka tid. Det var ingen som svarade. Jag ska ringa igen. Du kommer inte undan becca.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela