Frida & Seth

Styltan

Publicerad 2006-07-21 23:28:53 i Frida W,

I veckan var jag pa mitt livs forsta brollop med tio cm stilettklackar. Dom var skona nar man satt ner, sandaler sa det blaste lite svalkande luft  pa tarna, det kritiska var bara att ga mellan bilen och restaurangen, det var dessutom kullersten, men jag hade barnvagnen som  stod sa jag lyckades i allafall ta mig fram oskadd.  Det hela var ganska trist, en tremening till Franco gifte sig. Han ar fascist (jo det ar sant, det finns fortfarande sadana pa riktigt) hade svart kostym, svart skjorta och slips, frun hade en valdigt ful attiotalsklanning med krinolin inunder.

Maten var god, vi borjade ata klockan atta och slutade vid ett. Det var en valda massa forratter, huvudratter, mellanretter och sa klart efterratt, tarta frukt, ost och allt sant.

Nu ar vi tillbaka i Milano och jag badar i svett. I natt hade vi 30 grader i lagenheten och ni kan ju gissa hur skont det ar att flyttstada i den pa dan. Det har varit 38 grader hela veckan, sa jag har flyttat in i badkaret.


Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela